Sick? or not.

Tjaa va hemma idag... gick inte till skolan föööör sanningen var att jag skulle ha prov idag (Bild prov) Och jag kunde inte ett SHIIIET.. so i decided to stay home och säga t min mamma att jag inte mådde bra.. tillslut blev jag ''ÖGAD'' dvs jag fick feber (blev lite sjuk på riktigt) Men bara i början på dagen sen efter typ 2timmar blev jag frisk hihi. Ehhm satt sedan framför datan och typ kolla på serier o sånt, sen ringde jag elham och hon var tydligen oxo hemma (hade en annan explaination) hahaha vilket sammanträffande tänkte jag. Sedan berättade hon att ALLA sa att BILD provet inte alls var svårt! -.- FAN tänkte jag. Aja iaf jag gör provet imorn då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0