Some things ni kanske inte visste

  • Om du är kille, kan sjunga/spela ngt instrument... Då kan du räkna med att jag kmr falla för dig!!!!
  • Är singel.
  • Jag hatar att äta MASHMALLOWS men älskar att ha dom på VARM CHOKLAD
  • Har allergi mot jordgubbar 
  • Ogillar omogna killar som gillar mig och tror sen att dom har en chans m moi.
  • I'm in tooo brownsugaaa hihi. *just sayin*
  • Hatar hästar.. flåt
  • Hatar när killar klagar på vrf tjejer leker så svåra, idioter dom testar er om ni skulle ta henne på allvar.
  • Aldrig kysst någon, haven't got my first kiss yet.
  • Förhållanden skrämmer mig för har sett mina guurlz bli sårade..
  • Expert på att ge Love advices även fasst jag int är erfaren.
  • Är galen i musik, har 5gitarrer, 1mikrofon, 1bas till min elgitarr och 1piano (allt i mitt rum).. hehe.
  • Hatar Folk som tror att jag är KINES!!!!
  • Älskar POMMES.. spec DAISYS.
  • I mina drömmar har jag alltid kille VET TYVÄRR INTE VARFÖR HAHAHAHAAH. konstigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0