Godenmörgen.

Chacha, det är morgon? eller det är väl det? Aja för min del - Ja det är det då! Idag vaknade jag runt 11 tiden och började städa med min lillasyster Carolynn. Vi började städa eftersom vi ville att vår mamma skulle vakna upp glad! Min mamma älskar att vakna upp när det är rent i huset babes! Iaf mamma blev glad :) Efter det var det min syrra som gjorde frukosten, låter lätt men inte för henne... tro mig. Det var första gången hon lagade nånting tydligen -.- hahahaha det ända hon behövde göra var att koka nudlarna :D Sååååå enkelt asso men iaf hon lyckades. Nu när jag kollar ut så är det inte så vackert. varmt är det men inte soligt iaf enligt mig. Aja nu ska jag gå till mina fyra syskon och vi ska kolla på film i mammas rum/vardagsrummet medans mamma ska till skanstull och hämta en mobil och sedan ska hon köpaa en ton med GOOOODIS. Puss på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0