Questions

Dig:
1. Hur lång är du? 150+ iaf... jag vet korttiiis är jag..
2. Vad vill du bli när du bli stor? I DONT KNUUUUW 
3. Vad pluggar du ? Jag går på högstadiet.
4. Har du långt hår? Ja, ganska.. fast ska klippa av det snart.
5. Vilken hårfärg har du? ljust brunt. *I think*
6. Sminkar du dig? jeea men inte till en sminkdocka
7. Har du haft sex senaste månaden? Öhhhhm.. NEJ *like a virgin* 
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? grått,vitt,svart.. thihii 
10. Har du kysst någon idag? Jaa angelo.


Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nä
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda..!  
3. Hur många syskon har du? 3 helsyskon, 2 halvsyskon, 4 låtsassyskon
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? mamma.. vet du att ATE fortfarande sover..
5. Hur många ställen har du bott på? 3
6. Vem i din familj stör du dig mest på? min uppkäftiga lillebror Ron Jake
7. Vilken familjemedlem är snällast? Jag såklart.. I'm the Angel.. (a) :)
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? förra veckan.. filmstuund-mysigt

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? Åh, det var längesen..
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? öhmm senaste var back in the 2002..  
3. Kompis som du har känt längst? Min underbara Potte - Sohaila
4. Vem känner dig bäst? Nada,Sohaila,Elham......
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej..

Kläder:
1. Vad har du på dig nu? basket-shorts & magtröja. 
2. Har du bytt om idag? yeaap
3. Favorittröja? Vet inte
4. Klädesplagget på andra könet? olikaa  
5. Har du gett bort kläder någon gång? Jau
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? JA
7. Vad använder du för skor? olika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0