problems, boys, my life..

Var finns du när man behöver dig.. Fortfarande har jag inte fattat hur du fick mig att hoppas.. hoppas att vi kunde ta nästa steget längre fram i framtiden. Du säger att du inte är som dom andra, att du är annorlunda.. annorlunda kanske du är men på ett felt sätt enligt mig, du måste ta d nästa steget i ditt liv, hoppa ut ur ditt lilla skal och visa att du är MAN och klarar dig på egen hand. Kompisar dom finns alltid där, dom kommer och dom går men Du är alltid kvar.. kvar i din kropp. Väx upp please. Hatar den känslan nivet när man får känslor för någon som verkar mogen men när man väl står face 2 face med den, så är den så omogen att det inte längre går att beskriva vad omogenhet är längre. Det här har hänt mig många gånger så drf är jag van när det gäller sånt här.. Har bara gråtit en enda gång för en kille men det var för att han var som min bästis o efter allt blev han som ett spöke, en främling för mig, en person som bara gick förbi utan att hälsa i skolan.. precis allt förändrades, speciellt HAN. Ångrar inte en enda sekund av vad jag har gått igenom med han som nära kompisar men ångrar tyvärr allt som hände efter det.. Aja skiit ii hahah pallar inte längre tänka bak i tiden. ''God made you who you are, and you're not different than anybodyelse'' Peace!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vart gjorde du din header?? skiiit fin :D

2011-12-18 @ 00:26:54



Postat av: Elham

Hej Angie, är du ok. för jag hörde om vad som händer nu i Filipinerna och undrar om du och din familj är ok?<3

2011-12-18 @ 01:08:38




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0