Känslan man får när ni får mig att le.. ♥♫

Jag sitter ute i regnet och kollar på en flicka med armarna runt sin morfar. Så söta, måste hem.. kläderna blir blöta. Sitter hemma och tänker alltid på saker som inte blänker.. du är borta. Dagen efter sitter jag på samma ställe och tänker.. but this time tänker jag på saker som verkligen blänker. Du kommer till mig, tar min hand och säger ''Jag är inte borta, jag är alltid hos dig.. där'' och pekar mot mitt hjärta. En tår faller men inte för att jag är ledsen utan för att jag är glad att jag fick se dig.. dig morfar. Varje dag försöker jag tända ett ljus för dig och både farfar, farmor oxo.. Jag älskar er alla from the bottom of my heart. Jag minns då vi satt i ditt rum du och jag farfar.. Jag kollar in i dina ögon och ser att du verkligen lider av smärtan, minns när du tog upp din tavla fullt med bokstäver.. Jag tog fram en bit papper och penna för att skriva ner dom bokstäver du pekar ut. Sedan när du är klar kollar jag på pappret '' Mahal kita aking apo'' som betyder ''Jag älskar dig mitt barnbarn''.. Den känslan man får näär man blir rörd, när man får en klump i halsen av glädje.. när tårarna bara rinner som ett vattenfall men av glädje. Den känslan fick jag.. Svårt var det att se dig lida.. vila i frid mina änglar jag älskar er.
Jag fick aldrig chansen att träffa dig.. farmor, men att få höra av alla andra att du verkligen försökte komma till sverige för att få träffa mig.. var det mest underbaraste någon kunde ha gjort för mig :') Pappa säger varje dag till mig  att jag påminner honom om dig farmor, att vi liknade varandra och mycket mer. Hoppas du har kommit till en vacker värld som undviker problem och allt korkat som finns i livet.. p.s mahal kita!
Mina tårar rinner både för att ni inte kan krama om mig som förr... i ... tiden. Dom stunderna är oförglömmiga. Den tiden vi skrattade den tiden vi grät tillsammans allt det där.. stannar i mina tankar, i mitt hjärta, dom går ingenstans. Känslan man får när ni får mig att Le är den mest unikaste känslan jag har fått känna hitills under mina knasiga 15 år.. Må ni leva i fred, må ni få all kärlek, lycka och glädje från där ni är just nu. Ni befinner er säkert på ett underbart ställe.. MAHAL KO KAYO !
RIP..
Farmor: Mamy Lou (lourdes)
Farfar: Lolo piping (phelipe)
Morfar: Lolo reneé (Renato)

With all love from your apo Lou Angelynn...

♥♫



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0