Fear, Dreams, Hope

Jag drömmer varje dag om saker jag alltid velat göra men aldrig kunnat göra.. Det finns alltid den där känslan i vägen.. Fear. Jag fattar inte varför jag låter den känslan ibland ta över mitt liv. Jag drömmer om vad jag skulle kunna säga till dig, till alla utan att vara rädd. Jag drömmer varje dag om Mig då jag är fearless och står för allt.. i drömmarna passar man på att göra allt man inte kan/vågar göra när man är vaken. I min dröm ser jag alltid en flicka med mitt ansikte.. hon står framför alla och gör det hon verkligen älskar att göra, sjunga.. men jag kan ju själv inte säga att det är jag eftersom jag inte vågar sjunga för folk.. jag kan men har inte den självkänslan än. *not now* Det låter konstigt men min idol är mig själv fast den tjejen jag ser i mina drömmar såklart.. ''I wish'' är en kort mening jag alltid säger när jag vaknar upp från mina underbara drömmar. Ibland ex innan jag går till skolan på morgonen brukade jag alltid planera min dag... vad jag skulle säga till personer, vad jag skulle göra för att inte göra bort mig, vad jag skulle göra för att slippa bad faces.. men sen när jag var i skolan där alla möjliga personer finns.. försvann allt, precis allt... ibaland önskar jag att jag kunde ta ett steg över allt.. börja på nytt, visa vem jag egentligen är innerst innne.. but that's just hope.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är med på dagens blogg :D lycka till :*



kram, http://hannalovisasol.blogg.sev

2011-08-04 @ 17:33:42



Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-2.html

2011-08-04 @ 17:40:00
URL: http://vadfanskajagheta.se



Postat av: Anonym

Känner igen mig mycket där...

2011-08-18 @ 16:38:56




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0