What a morning!

Godmorgon people ska äta frukost men.. idag vaknade jag upp med att  en hund sitter i köket på vårt golv.. Jag bah: WTF!? Sen berättade min mamma o min syrra historian bakom allt och det var så att hunden hade vart ute hela natten enligt grannarna.. dvs Matten lär hunden vara ute hela kvällen byhimself *stupid idiot* Man lämnar inte sin egen hund utan mat och värme och allting bara utanför porten en hel natt.. grannarna säger att det inte heller var första gången MEN VERFÖR RINGDE NI INT POLISEN DÅ töntar -.- tänkte jag. Aja först så tänkte jag åååååh låt oss BEHÅLLA DEN sen efter att hunden hade vart här en ganska lång tid började han JUCKA med sin rock JAG BAH: OOOOOMG snälla jag vill inte ha hunden längre ge den till grannarna... jag störde mig grovt mkt på att den började jucka o såååå. Om jag nu skulle få välja att få en hund skulle jag vilja ha en tjej! aja puss så länge.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0