Tears in heaven.. du är redan saknad.

Allt började perfect.. musiken på, ligger skönt och allt är perfect tills jag får ett meddelande av min underbaraste falfel syster Nada..
(nu sätt på musiken..)
Det här är min mest underbaraste klass. Klass 9b, vår klass är verkligen annorlunda.. vi står varandra nära, kommer överrens även fast vi alla är olika, har olika personligheter och är olika på alla sätt. Vi är som en familj typ... Idag fick jag höra en hemsk sak. En klasskamrat, vår vän hade försvunnit.. dött. Zainap heter hon. Hon är en amazing tjej jag lovar.. ibörjan tvekade jag men sen bevisade hon verkligen att hon är en underbar person. Min senaste gång jag såg henne var den dagen jag skulle åka till Philippinerna, Jag fick min sista kram och hon sa hejdå till mig.. jag som hatar att säga hejdå till folk..
R.I.P Zainap en vacker person, du bevisade för oss att vi hade fel om dig i början. - Gud tar för att skapa och därför vet jag att vi inte förlorade en kompis utan vi fick en ängel. We miss u.. :'(

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud tar alltid den finnaste och underbaraste först :(

Men nu är hon på Guds händer, hon har det bara där uppe<3

2012-01-13 @ 19:17:00
URL: http://marialovejbieber.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0