only u know the answer

Omg kan inte röra mitt vänstra ben! As jobbigt asså, kan inte göra saker, sitta som jag brukar eller liksom är van vid och det svåraste är att jag inte får glömma att jag har skadat mig på benen för om någon typ råkar sätta sig på mig OMG då kommer det göra obeskrivligt ont! Och hahah jag som har fiskminne :( Det andra som jag hatar är att dom här veckorna måste jag gå runt med klänningar (som jag hatar att ha på mig) kan tyvärr inte se mig själv i klänning!!! eller TJOL omg okay om jag ska vara ärlig föredrar jag lång klänning än tjol! Så imorn ska jag och min mamma shoppa gulliga klänningar som hon säger hahahah till mig WOW ser fram emot att shoppa klänningar (omg absoluuut intee, det gör jag inte alls) Aja snälla vrf händer det här mig. Skjut mig Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0