Translation 4my blogg.se

Kolla på sid-menyn så hittar du en translator som gör att du kan välja vilket språk du vill till min blogg, så att du även kan läsa min blogg på det sättet du vill. P.s eftersom jag skriver lite slang och så i min blogg kanske inte allt översätts men för det mesta hoppas jag gör det tom kanske tillräckligt mycket för att ni ska kunna förstå vad jag skriver. Oftast brukar bilderna avslöja det jag ska skriva om, så egentligen kan du bara kolla på bilderna om du inte riktigt förstår vad som står. puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

tackar :D kul att duhittat min blogg! marunong kang mag tagalog?

2011-07-25 @ 10:40:21
URL: http://guevacci.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0