shalooj!

chacha!
Nästan hela dagen har jg varrt hemma alldelles själv! Wiheeeey kände mig som ''The woman in the house! Like a king!'', men dt enda jg gjorde var att sitta framför datan och äta hihi! kollade oxo mycket runt på internet (va som e nytt mm)... iaf min mamma och mina syskon är nu ''Back in the house'' -.- Och där rök min kunglighet..... :$ Men om man ser det från den ljusa sidan såå är det faktiskt lite mer bekvämt med andra oxo i huset.. :) Men! just nu sitter jag och vaktar lite min lillebror Angelo och eftersom han dricker välling i hans flaska kan jag sitta framför datan och göra det jag är bäst på... Att ÄTA! :$ hihi...... Akwaaard^^
Hans små lilla strumpor!
han dröck upp den på 2 min! O.o
Chaoo så länge :**

Kommentarer
Postat av: Johanna

Super söt lillebror :) <3

2011-07-12 @ 01:06:20
URL: http://lookeii.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0