Svar på kommentar (problems, boys, my life..)

  1. Vart gjorde du din header?? skiiit fin :D - Joanna
Svar: Hihi tack! Jag gör alla mina headers genom Photoshop ;)

2.  Hej Angie, är du ok. för jag hörde om vad som händer nu i Filipinerna och undrar om du och din familj är ok?     <3 - Elham
Svar: Åh va gulligt av dig som oroar dig :') Jag hörde faktiskt oxo om vad som händer nu i Filippinerna men som tur bor vi inte på dem ställerna men det är hemskt.. många har dött :( men min familj mår fint thx för att du frågar !<3

Kommentarer
Postat av: Elham

Jag är glad att du svara :) När du inte hade bloggat på länge trodde jag att något hade hänt, till och med Aida hade oroat sig för dagen efter att du hade åkt så crachade ett flygplan i Filipinerna. Saknar dig och hoppas att du har det roligt och kommer hem till snöiga sverige snart ;)<3

2011-12-22 @ 21:09:04




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0