Philippines

I'm framme i det varma landet... om jag inte dör asso. Saknar pappa... jätte mycket, kommer inte få se honom på 6veckor förrutom dom tiderna vi kommer chatta via Skype, aja jag mår jag venne vad.. är yr, snurri o allt möjligt :( vill verkligen njuta av värmen men tyvärr så kan jag bara säga att den tar kol på mig just nu. Spydde typ många gånger i två stora gånger, och i hate to puke jag svär :( Imorn ska vi vakna tidigt på morgonen för sen ska vi dra mot mammas killes jobb och tydligen simma, alltså ''i mean'' vi barn ska simma medans han jobbar på samma ställe (niiicee) har verkligen saknat simmningen men problemet är oxo att jag har problem med simmningen haha ''awkward'' men aja ska försöka fixa det. Puss så längee Peace!

Kommentarer
Postat av: Kleo

hahaha linlin, kmr du ihåg när vi gick på simskola? HAHA FETT PINSAMT. <3 din pappa var här hemma hos oss i fredags btw, för de hade överraskingsfest till mig :) hoppas ni har det bra i pinas! men jag förstår om värmen haha, jag dog oxå! xx

2011-12-11 @ 19:18:44
URL: http://goldenzpper.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0