If i were a boy, i wouldn't want to be a girl cause they are to drama sometimes.

Tjaaa, älskaar philippinerna asso, det är awesome men varmt, trafiken här är oobeskrivlig -.- Iaf igår kom vi hem från den långa 2dagars resan med bil.. det var super kuul jag lovar det var skiit vackeert i dom ställena vi åkte till occh maten asso ÄLSKAR JOLLIBEE och nästan allt hahah men luften här är ganska svår för mig att andas in, spec på gatorna där man känner nästan bara lukten av gas, bensin och massa annat..
jaa iaf idag har jag typ nästan bara sovit, sjuukt braa !
omg justee.. idag skulle jag till SM (ett stort köpcenter) men sov tyvärr -.- så det blir imorn då. Saknar alla skiiit mycket haha t.om mina enemies.. men mest av allt Min pappa, mormor, Sohaila, Nada, Elboo och massa meeer :) Aja kommer ändå få chatta med dom senare när kl är 00:00 här och då kl är 17:00 där ! Cyaa. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0