Bye bye is a horrible thing to say...

Ca 9timmar kvar sen ADIOS AMIGOS!! Jag åker till Filippinerna... Kuuul ska det bliii men kommer saknaaa mina två älskliiingaaaar mest av allt min falafel och min pottpott (Nada,Sohaila) & min mormor och pappa såklart! Och massa mer!! Fyfan jag vet inte om jag är excited eller inte för för det första; är jag livrädd för flygplan -.- och för det andra jag vet inte hahahah men iaf idag var jag en sista dag med Nääda och Pottpott, vi åt på Daisys och hadeee en AWESOME TIME 2GETHER.. synd att inte Elham kom... Iaf måste nu börja städa för miin lillasyster ståår här och skriker på mig, she wants to kill me broo! Aja puss på er :*** PEACE! P.s kommer blogga i philippines + göra videoinlägg igen!!

Kommentarer
Postat av: Elham

Förlåt att jag inte kom:( Det känns som om du redan har åkt nu :(

2011-12-08 @ 21:40:43




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0