When you say I hate you, I know. When you say I love you, you lie.

Godenmörgon bloggen & alla läsare! It's a beatiful morning tycker jag, as grymt väder asso! Soolen is back on track! :D Iallafall idag ska jag inte göra mycket förrutom att städa och hjälpa till min underbara mamma. Juste igår kunde jag inte klippa mig eftersom när vi kom till frisören sa dom att tjejen som brukade klippa håret till *barn..(löjligt ord, jag är tonåriiing daaaaah!?)* åkte hem... Så vi gick ända vägen till frisören i onödan. Idag ska vi göra ett andra försök, hoppas hon e där då! Men aja nu ska vi familjen städa (Rule nr5 - alla ska hjälpas åt när det är storstädning) eftersom min systers gudmor ''Elionor'' kommer på besök efter att ha varit i Thailand. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0