Så blir man skadad.

Här hittade jag glasbiten:
Tjaa bloggen blev nyss ''skadad''... Historien började så här...
Min syrra gjorde nånting hon inte fick göra och då sa jag till mamma hahahah (i smyg) men det jag inte visste om var att hon satt bakom soffan och lyssnade på allt jag sa till mami. En stund senare hoppar hon upp och gravar ihjäl säg av typ skräck? Aja iaf sen börjar hon jaga mig runt huset och mamma jaga henne hahahah askul var det! Men sen tog mamma fast henne och jag sprang iväg till vardagsrummet. Innan jag ens kom in i vardagsrummet satt jag mig ner för att vila (på golvet) och sen då när jag ställde mig upp kände jag nånting i min foot som gjorde super ont! Jag kollar ner och ser en intryckt Glasbit i min fot ..gööööd vad jag fick panik.. som ni ser så har jaf Blod fobi om det nu heter så.. Så jag drog liksom ut glasbiten så fort som möjligt. När jag väl hade dragit ut den såg jag att den var ganska lång.. omg sa jag.. Men iallafall nu har jag plåster hahah och det känns inte lika mycket längre!! HIHI :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0