Lala...la...La..la

Tjena bloggen! Idag väcktes jag av mina småsyskon som skrek att ''vi måste gå! Vi måste gå!'' Så irriterande asso :thumbdown: Aja vi skulle till Tita Leng&Leanna min kusin, därför väcktes jag.... Iaf juste Igår kunde jag inte lägga upp bilderna från när vi var i skärholmen eftersom jag hade så många sysslor som sagt. Just nu kan jag inte heller lägga upp dom eftersom jag inte har USB'n med mig.. så när jag kommer hem lägger jag upp dom förhoppningsvis... Iallafall just nu sitter jag i soffan och kollar på filippinsk tv serie ''I DARE YOU'' älskar den serien.... Det handlar om kändisar som ska prova på hur fattiga lever..
puss så länge!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0