fuck that old feeling

shåå hej tja halooj hihi. Driver... Men men iaf klockan är 00:20 och jag kan inte sova. fan.. Aja idag, igår och iförrigår har jag varit ''sjuk'' inte exakt ''sjuk'' men jag har haft ont i huvudet(varit yr) och spytt två gånger. Idag och igår. It sucks för egentligen ska jag vara ute dom dagarna och shoppa, bada och åka runt som vanligt, det är liksom en standard grej här in tha Philippines haha! Ajaa mår mycket bättre nu hihi (HAPPY) blev bättre efter att jag spydde idag :D Såå imorn har jag planerat att gå ut, kanske med min syster sen typ shoppa as usuall haha. Aja that was it sooo eftersom det är natt här i Filippinerna så säger GODNATT till dom som ska sova och eftersom det är eftermiddag i Sverige så säger jag GOD KVÄLL bajs,kiss,puss Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0