6/1 - 2012

En dag har gått från den dagen jag fick min brännskada.. aa ni vet. Iaf det gör inte ont lika mycket längre eller alltså det bränns inte lika mkt så det är en bra sak :) men fortfarande är jag tvungen att använda bandage bitar och göra en massa saker som man måste göra 3 gånger om dan, dricka medeciner, tvätta osv. Idag var jag, min syrra, mamma och hennes blivande sambo ute o shoppa och om jag minns rätt shoppade jag ganska mycket eller aa något åt det hållet. Iaf orsaken till att vi gick ut egentligen var för att jag var tvungen och shoppa långa kläningar asso nivet sommar klänningar för att efter den här brännskiten som hände mitt ben, kan jag tyvärr inte ha på mig SHORTS!! -.- skiit irriterande men aja... kollar på film så puss så l
länge. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0