I'm sexiii and i know it.

Tjaaaa, Idag vare inlämning för gymnasieansökan, skola som vanligt o nånting BAJS hände mig mitt under skoldagen aa jag fick min...................*********** Aaa Det var hemskt. Så jag sprang hem snabbt som *EN RIKTIG GULING* thihi ne men fort iaf hem så att jag kunde byta om, problemet var att jag blev 30min sen till spanska lektionen men AÍDA älskar mig så hon brydde sig inte hihi. I'm an angel of GOLD ! Ne driver. Men annars har det varit en normal ful dag. Juste! fick typ oxo en ny svvenska lärare (för tillfälligt) a lot of things is going on right now Aja sen hade jag matte prov på Funktioner o algebra = SVÅÅÅRT t.om min lärare erskännde att han gav oss lite fööör svårt prov *He was sorry* Så det typ gjorde inget om man fick/får IG på det där provet eftersom han vet att provet var FÖR svårt. Sen puss hejdå bajs skola.
Imorgon har jag prov och därför måste jag plugga nu så PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0