Home sweet home

(gammal bild ursäkta..)
Tjaa kom typ hem från skolan vid 2-3 tiden om jag minns rätt.. whatever iaf, idag var det en ROLIG dag i skolan, de va mkt skratt mellan mig o min pottpott Sohaila under och utanför lektionerna hihi delvist för att ABDIIIs hår var SUPER AWESOME HAHAHAHAHAHA sen för att Mushfik en kille i min klass fick nån slags ''RYCK'' bara för att han fick en vision (enligt honom) HAHAHAH vi bara dog asso Sen minns jag tyvärr inte mer hihihi I'm the boss of dom som har lika starkt fiskminne som mig hihih (a) Iaf på onsdag har jag spanska prov och drf måste jag börja plugga lite idag sen MYCKET imorn så pussillipusspuss på er!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0