Gymnasieval

Har du valt redan? - inte jag, men håller ordet ''maybe'' till många gymnasium. Jag tror jag tar Programmet: Teknikprogrammet inriktning - Design & produktutveckling. Tror det kommer funka bra för mig om jag tar den linjen eftersom jag är väldigt inne i bild o form.. (har MVG i bild) Thihih* Aja hoppas det inte är lika svårt för dig som det är för mig. LYCKA TILL ALLA 9or DÄR UTE ! MEN Den som har ett starkt MAYBE av alla gymnasium är Thorildsplan gymnasiet eftersom den verkar bra men vi får se plus det är ganska svårt att hitta gymnasium som ligger i Stockholms kommun(stad) med den inriktningen :/ Aja just nu måste jag göra läxorna PUSS.
Peace!
GODNATT OXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0