You shouldn't hate yourself for telling the truth, you should hate yourself for lying.

-chaa!
Just nu sitter jag i mitt rum och lyzznar på Musiic! Men annars gör jag inget spec förutom Facebook, Picknik, Youtube.. men annars nothing.. Är sugen på att äta godis ^^ men jag får inte av min dentist -.- dom har precis fixat ett hål i mina tänder drf. Iallafall Igår hade jag faktiskt roligt med min syster (&det är liksom inte vanligt) men hahaha igår så märkte jag oxo vid 3 tiden att jag var den enda som var vaken, det kändes så konstigt för ibland när jag är ensam i mörkret och det är knäpptyst, brukar min hjärna inbilla sig mycket.. Yepp, men snart ska jag gå och duscha för dt är jätte varmt nuförtiden hemma hos mig -.-
Chaoo så längee!:**
SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0