Words can't bring me down.

1. Hur gammal är du om fem år? 20

 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min syster

 

3. Hur lång är du? många frågaar... -.-

 

4. Vilken är den senaste filmen du sett? minns inte (har dåligtminne)

 

5. Vem ringde du senast? Mamma

 

6. Vem ringde dig senast? pappa

 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Angelynn, är barnen där?

 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa

 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

 

10. När såg du senast din mamma? Idag

 

11. Vilken ögonfärg har du? brunaa i solen(a)

 

12. När vaknade du i dag? 11:10 antar jaag

 

13. Vilken är din favoritjulsång? Last Christmas

 

14. Vilken är din favoritplats? min säng

 

15. Vilken plats föredrar du minst? Där det är kallt

 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hemma ffr hos min underbaraaa mamiiii

 

17. Vad skrämde dig om natten som barn? min syrras ansikte när jag vände mig om

 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när min syrra trodde att Pineapple betydde persika!

 

19. Hur stor är din säng? haha tillräkligt stoor för en sån som mig!

 

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både&

 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? På? daaah

 

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

 

23. Hur många landskap har du bott i? ett

 

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm

 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? alla tre i olika tillfällen?

 

26. Är du social? bara när jag vill? men annars njaee

 

27. Vilken är din favoritglass? mångaa

 

28. Vilken är din favoritefterrätt? Mat är maat, I love food!

 

29. Tycker du om kinamat? Nej, nudlar? - Ja

 

30. Tycker du om kaffe? Varför inte..

 

31. Vad dricker du till frukost? varmchoklad

 

32. Sover du på någon särskild sida? De du.

 

33. Kan du spela poker? nopp

 

34. Tycker du om att mysa/kela? mysaa.

 

35. Är du en beroendemänniska? tror inte det

 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, Stefany!

 

37. Vill du ha barn? Ja men inte nu!

 

38. Kan du några andra språk än svenska? Sí!

 

39. Har du någonsin åkt ambulans? Neej inte va jag minns men jag vill heh...

 

40. Föredrar du havet eller en bassäng? helst pool..

 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker jag dör för

 

42. Äger du dyrbara smycken? Varför bry sig..

 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Scrubs

 

44. Kan du rulla med tungan? Nej

 

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min syrra för hon e så DUUM!

 

46. Sover du med gosedjur? Angår väl inte diig *.*

 

47. Vad har du för ringsignal? Bruno Mars - The Lazy song

 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? allt har överförts till min lillasyster

 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? underlägget till min mus (om det nu heter så)

 

50. Kan du byta olja på bilen? har ingen bil

 

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej eftersom jag inte har en bil....

 

52. Vilken var den senaste boken du läste? hungerspelet

 

53. Läser du dagstidningen? Ja, when i'm bored

 

54. Prenumererar du på någon veckotidning? huh?

 

55. Dansar du i bilen? för 3je gången har ingen bil..

 

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? The voice

 

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? krafsade...wtf?

 

58. När var du i kyrkan senast? minns int

 

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Jonas... Am...

 

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 timma utanför min port haha!

 

Haha lite besvarade frågor om mitt liv?

Aja Chao så längee :**


Kommentarer
Postat av: rinrin

55. var rolig :P

2011-07-08 @ 23:34:17
URL: http://vherinalzona.blogg.se/



Postat av: Lou angelynn

Hehe :)

2011-07-09 @ 01:19:12
URL: http://dearlou.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0