Questions

1. Vad gör du just nu - sitter i mammas rum och leker med angelo.
2. Vad önskar du dig i 18års present - En egen musik studio som har allt en studio ska ha! (a)  
3. Hur många gånger har du spytt - I dont know, inte mycket.
4. Har du snusat - eeeuw aldrig fyfäään!
5. Vad skulle du ha mest nytta av, en korv eller en dildo - Öhhhm.. Vafan!?
6. Pinsamaste du gjort under sex - (never been kissed or touched)
7. Har du någon udda ovana - kan få ''känselsjukan'' som jag beskriver när jag blir över känslosam....
8. Tycker du om sushi - euuw absolut inte. Men kan äta sushi om det inte finns andra alternativ.
9. Vart skulle du vilja bo - där jag trivs såklart daa!
10. Vilka hårfärger har du haft - från mörk till ganska ljusa färger hihi! 
11. Ord du använder ofta - Damn, det får ni svara på!
12. Biter du på naglarna - Euuuw det är det äckligaste som finns!
13. Vad vill du jobba med - -jag vill jobba med allt som har med musik att göra!
14. Vad vill du ha mest just nu - Kebbe tallrik 
15. Skönaste personen du vet - Hon heter Lou Angelynn Arcardo 
16. Ser du dig själv som en svensson - Nämen hörru!
17. Brukar du be till Gud - as much as i could and i try my best!
18. Något du inte gillar - 2faced bitchees.
19. Bråkar du ofta - med kompisar? -Nej med syskonen? -Ja everyday.
20. Senaste låten du lyssnade på - Bow Wow & Omarion - Girlfriend
21. Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? han ska acceptera/älska mig för den jag är  
22. Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever?chock
23. Vem/vilka är ditt allt? - the angels of mine, mi kapamilya
24. Har du nånsin blivit kär i din bästavän? tydligen.
25. Har du varit med om en bilolycka ? - nej and dont wish to.
26. Har du svårt för att bli kär? - njeeaa de bror på faktiskt haha men annars ja.
27. När var det senast du åkte ambulans? - tror inte jag har åkt det
28. Hur är det att ha sex? - öhm människa kom med normala frågor! så himla nyfiken elr........... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0