Pics with Angelo from today!

Hihi idag var vi lite överallt fakstiskt.. Ikea..kungenskurva...onoff...isbjörns(nånting)...skärholmen ''in the mall ofc!'' Iaf det var så roligt att gå in i så många stora fabriker där man kände sig som minst.. Och då tänkte jag.. Jag känner mig så liten! undrar då hur angelo känner sig hihi! Då prövade jag lägga ner honom på olika platser,ställen där *han* kunde känna sig som minst i fabriken. Gud vad han såg så liten ut asso hahah. Here is some pics from today! Enjoy!
*Btw* det här är vad mamma hade köpt till vår lilla Angelo.
Juste! shoppade idag men inte mycket alls, köpte ett par soft-tofflor och en slags skjorta. Plaggen får ni se imorn efter att vi kommit hem från The City! puss så länge Ciao!
:thumbup:

Kommentarer
Postat av: jallla

jallla

2011-07-28 @ 01:02:30




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0