People really talk much, do less.

Tjenaaree! Just nu sitter jag i mitt rum alldelles själv! kul är det men är inte speciellt van att sitta ensam.. elr?..
Iaf idag.... oj kommer inte ihåg så mycket från idag! :O knas brorsan! Aja skit i, jag ska snart till ''the kitchen'' och se vad som finns i kylen, hihi! är super hungrig. Juste det! idag åt jag hamburgare med potatis-klyftor till middag! super gott... kan inte fatta att alla blev mätta på en hamburgare förrutom jag. Alltså seriöst? vem blir mätt på en enda hamburgare. Människa asso! Iaf hahahah märkte tillslut att det bara var jag som satt i köket och ffr åt hihi.. Omg just dee, idag pratade Angelo jätte mycket!.. men okej inte direkt ''pratade'' men ni förstår.. ;) Han är ju ca 2månader! Aja ska dra puss så länge. Kommer strax!
:thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0