Omg juustdeee!

Chaa igen men jag har glömt att säga att jag har jöö gått ut åttan och ska börja i 9an (häftiiigt-excited) Jag gick ut med 205 poäng.. kanske inte så bra men jag är stolt över mig själv och det är mina föräldrar oxo hihi! Hoppas att jag kan bättra mig lite mer i 9an. (tänk på din framtiid!! ''säger våra päron alltid!) Now its SOMMARLOOOV som gäller och snart ska jag åka till philippines. Kommer sakna alla mina s.k vänner och speciellt min älskade pappa och mormor som jag inte kommer träffa på 1månad :( Papi kmr jg sakna mest av allt... men 1månad går snabbt säger min mamma.. hoppas det. Men jag ser det helst som från den ljusa sidan (om nu säger så) hihi! Betygen: Braaa!!!! Semester: Yeeaah!! kommar sakna alla?: Absoluut!!!
poäng på provet från Maj 17th..
Philippines in my heart! proud to be IT alsoo!
Chao så längee! :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0