Lite om mig...


1. Fullständigt namn? –Lou Angelynn Arcardo
2. Exakt ålder? – 14..
3. Vart bor du? – Sätra
4. Bor tillsammans med? - Min mamma och mina 3st syskon.
5. Husdjur? – min lillebror haha.. -.-
6. Färg på ditt hus? - njaa vet int riktigt..
7. När är du född? – 1996-08-26
8. Klass? – 9..?
9. Vilket år tar du studenten? - typ om 3/4 år..?
10. Något jobb? – nopp.
11. När gick du upp i morse? – 9.15 
12. När ska du sova ikväll? – När jag blir trött
13. Duschat idag? – ska efter dt här!
14. Kramat någon idag? – yepp, mina småsyskon
15. Pussat någon idag? - yepp, min lillabebiis
16. Vad har du ätit idag? – hitils.. yogurt -.-
17. Dagens klädsel? - senare.. jeansshorts, mina gulliga vitaskor (a), mitt vitaa linne(me leopard bkstäver på)och en luftig svart kofta..
18. Dagens smink? – senare.. mascara,eyeliner,rouge eller inget alls...
19. Dagens sötnos? – min lillebrooor :**
20. Dagens roligaste? – min lillasyster!
21. Har du många vänner? – Jag har många jag känner,men bara få kan jag kalla vänner.
22. Hur många har du kysst? – viktigt?
23. Hur många har varit otrogna med dig? – never been kissed or touched.. så.....

24. Vem pratade du med i telefon senast? – minns int

25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Min pappa som skrev ''GODMORN ANAK'' !

Så det var lite smått och gått om mig..Chao så länge

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Janina

omajgad angelynn! vi fyller nästan år samtidigt! hahahaha jag fyller år: 1996-08-23 ;o <3

2011-07-07 @ 15:07:45
URL: http://readmylipss.blogg.se/



Postat av: Angelynn

omg hahahah tuuungt :D <3

2011-07-07 @ 15:21:34
URL: http://dearlou.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0