Horrible...

Jag bor i Sätra, så ni vet....Och allt detta hände ganska nära där jag bor... Och jag hittade det här på en annan blogg(läs noga där nere).. så hemskt. Egentligen fick jag redan höra den här hemska händelsen förra veckan från min lillebror eftersom en av Parets barn är en av min lillebrors bästakompisar. Min lillebror blev jätte orolig för sin bästis, och det var liksom inte roligt att få höra att en av barnen i den familjen var/är bästis med min brorsa... HEMSKT för både barnen som var tvungen att uppleva något sånt och mamman såklart......... asso läs det här nedan nu istället. Kommentera om du har mer frågor enligt detta eller om du vill få mer information.. (jag vet mycket mer än va ni tror)
Chao..

Kommentarer
Postat av: Rose.

Så hemskt att sätra börjar bli ett äckligt farligt ställe att bo i nästan, förut var det ju så lugnt och fredsamt ställe, men nu är det ju för det mesta bläää... om du fattar vad jag menar syrran, visst? :/<3 Snyggaste bloggen du har jag lovar dig! Tack förresten för att du fixade min blogg :* är jätte tacksam ska du nu veta! kärlek.

2011-07-09 @ 10:49:41
URL: http://shaaawty.webblogg.se/



Postat av: Rosita

Vilka var dt? :o

2011-07-09 @ 12:08:19



Postat av: Janina

sv; sööööötnos DIN blogg dödar! (;



omg va hemsk. Jag skulle nog inte tänka mig vara din broshas kompis, oherregud va jobbig de skulle va..

hoppas familjen mår bra och att den där jävlen åkte in på livstid gubbjävlen. <3

2011-07-09 @ 12:15:57
URL: http://readmylipss.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0