Ung08

Tjaa bloggen, ida blir det Ung08... Iaf idag väcktes jag av Evelyn, Min syrra och mi fruuu princess haha.. det kändes som att jag blev helt omringad av hypade personer.. DOM väckte mig nånting med 9!!! Jag brukar ffr sova den tiden ahah! Iaf dom skulle jag åka med men eftersom jag inte hade fixat mig än så bad jag dom att åka i förväg.. Jag träffar dom senare sa jag. Men.. Nu när jag e fixad och helt klaaaar ska jag möta dom nu i T-cen... vänta vänta... dom ringde nyss och dom sa att jag skulle möta dom kl halv 6 istället. men åååååh okej daaa :/.... Skulle egentligen precis gå nu men efter det samtalet får jag stanna hemma en stund till, men det är lugnt jag hjälper mamma så länge med städningen och såå aa ni vet. Aja puss så länge lägger upp en bild senare vad jag har på mig idaaag till ung08 (outfit) puuuuuuuuussss på er!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Vill du bli dagens blogg? Klicka på länken nedan och anmäl dig så kanske du blir en av tre vinnare!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-2.html

2011-08-16 @ 13:52:32
URL: http://maddisenj.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0