Funny stories

1...Det var en gång en norrlänning som var ute i skogen.
Sen kom en stockholmare och såg att norrlänningen våldtog en ren.

Stockholmaren säger:
- Ursäkta, men varför våldtar du en ren.

Norrlänningen säger:
- Jo, för min doktor sa att jag skulle testa, voltaren!



Det var en blondin som kom hem till sin man och sa: 
- Idag fick jag 20kr av en man om jag klättrade upp i trädet. 

Mannen: 
- Är du dum eller? Han ville ju bara se dina trosor. 

Blondinen: Jaha... 

Nästa dag sa blodinen: 
- Idag fick jag en glass av samma man som igår om jag klättrade upp i trädet igen. 

Mannen: 
- Men han ville ju se dina trosor igen. 

Blondinen: 
- Jag lurade honom, för jag tog inte på mig några!


Lille putte fick en hemmuppgift från sin fröken. Han skulle anteckna de första orden familjemedlemmarna sade till honom.

- Imorgon är det din tur, Putte. Sade lärarinnan.
Putte gick hem för dagen och gick in till sin mamma i köket, som stod och diskade. Putte skrämde henne så att hon tappade en tallrik.

- Fan! Skrek hon. Lille putte antecknade ordet.
Han gick in till sin pappa och började prata om vädret.

- Håll käften! Sade hans pappa, som var upptagen.
Putte antecknade och vandrade vidare till sin systers rum. Hon lyssnade på musik.

- Na na na na. Hon nynnade till låten. Han antecknade det. Han gick in till sin lillebror.

- Batman! Skrek han.

Nästa dag i skolan var det Puttes tur.
- Varsågod, sade lärarinan.
- Fan! Sade Putte.
- Vad säger du?
- Håll käften!
- Nu går du till rektorn!
- Na na na na.
- Vem tror du att du är?
- BATMAN!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0