Bloggtips: Ingen photoshop? Då har du kommit rätt!

Tjaa ! Har du inte photoshop..orkar du inte köpa det eller ladda ner det då har jag ett superbra tips till dom som inte har Photoshop!... Det är en online photo editor sida som heter Pixlr, den fungerar precis som photoshop! Den enda skillnaden mellan photoshop och pixlr är... Det är HELT gratis året runt närsomhelst vart som helst! Så jag tipsar er att använda den om ni vill skapa snygga, grymma bilder! Och jag har redan gjort en direkt Länk till sidan så ni mina söta läsare slipper söka runt Goolge.. Länken ligger här nedan. Nu är det bara att Enyoj while you can!! ;)
DIREKTLÄNK TILL PIXLR EDITOR!

Kommentarer
Postat av: Julia [fotoblogg]

Fin blogg! :D <3

2011-08-10 @ 11:51:14
URL: http://juliiialarsson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0