08.05

Tjaaa bloggen, just nu sitter jag nyduschad i mammas rum framför datan! Åt precis så är ganska mätt... Idag blev det Tofo.. nånting (minns inte vad den maten mamma lagade hette.. Oj hehehe. Iaf som sagt blev det inget idag, alltså jag menar det där med Sydpolen grejen :mad: ... Like I said - It's so anoying! Omg juste vet ni vad som hände direkt efter jag kom ur duschen.. Jo jag bar Angelo en stund och sen efter några sekunder lät det som att han hosta.. Och sen... när jag vände honom emot mig så såg jag att hans mun var full med viiit spyaa, och eftersom mitt hår låg vid hans kind så tänkte jag direkt.. ''nej nej nej nej.. snälla'' Så jag la ner angelo så snabbt som möjligt på min säng och sprang till spegeln. ''NOOOOOOOOOOOOOO!'' skrek jag, Mitt HÅÅÅR! är fullt av hans spyaa :( :( så kul för mitt nyduschade hår då! :( Aja puss så länge måste fixa/städa köket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0