20 saker ni inte visste om mig..

  • Jag har allergi emot Jordgubbar.
  • Jag är typ kortast i min klass......
  • Jag har haft astma
  • Jag får ett konstigt/svårt ryck i min högra hand en gång om dagen
  • Whitney houston & Mariah Carey är mina röst idoler.
  • Jag hatar verkligen Nagelack!
  • Jag kan bli överkänslig från ingenstans.
  • Hatar när folk säger ''va smaaal du är:O'' (gämför sig med mig) !!!
  • Dont like to be called Kines, cause i'm not.
  • Jag hatar inte skolan.
  • Jag älskar att skissa, har gjort det sen jag var liten.
  • Hatar när folk försöker övertala mig att sjunga för dem/för andra, när jag inte vill.
  • Jag har spanska(Latino) rötter, från min mammas sida.
  • Hatar när killar slår mig, tar mig som ett skämt.
  • Har inget emot homosexuella eller bisexuella,not at all.
  • Jag har en storebror från min pappas sida, Han heter Derick John Roels.
  • Jag älskar elefanter. (skäms inte för det)
  • Jag gillar inte när folk frågar efter min längd.
  • Jag hade excem när jag var liten.. dt va jobbigt. (botad)
  • Jag har problem med simmningen.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0